یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

دکلمه صوتی ُنیمه شب آواره و بی حس حال +متن شعر

 نیمه شب ، آواره و بی حس حال          در سرم سودای عشقی بی زوال

پرسه ای آغاز کردیم در خیال          دل به یاد آورد ایام وصال

از جدایی یک دو سالی می گذشت           یک دو سال از عمر رفت و بر نگشت

دل به یاد آورد اول بار را          خاطرات اولین دیدار را

آن نظر بازی آن اسرار را           آن دو چشم مست آهو وار را

همچو راضی ، مبهم و سر بسته بود          چون من از تکراره او هم خسته بود

آمده هم اشیان شد با من او          هم نشین و هم زبان شد با من او

خسته جان بودم که جان شد با من او          نا توان بودو توان شد با من او

دامنش شد خوابگاه خستگی                                    این چنین آغاز شد دلبسگی

وای از آن شب زنده داری تا سحر          وای از آن عمری که با او شد به سر

مسته او بودم زدنیا بی خبر          دم به دم این عشق میشد بیشتر

آمدو با خلوتم دم ساز شد          گفتگو ها بین ما آغاز شد

گفتمش در عشق پابرجاست دل          گر گشایی چشم دل زیباست دل

گر تو زورق بان شوی دریاست           بی تو شام بیفرداست دل

دل ز عشق روی تو حیران شده         در پی عشق تو سرگردان شده

گفت، گفت در عشقت وفا دارم بدان          من تو را بس دوست می دارم بدان

شوق وصلت را به سر دارم بدان         چون تویی مخموره خمارم بدان

با تو شادی می شود غم هایه من          با تو زیبا می شود فردای من

گفتمش عشقت به دل افزون شده         دل زجادویه رخت افزون شده

جز تو هر یادی به دل مدفون شده        عالم از زیباییت مجنون شده

بر لبم بگذاشت لب یعنی خموش           طعمه بوسه از سرم برد عقل و هوش

در سرم جز عشق او سودا نبود           بهره کس جز او در این دل جا نبود

دیده جز بر رویه او بینا نبود                          همچو عشق من هیچ گل زیبا نبود

خوبی او شهره آفاق بوود                                در نجابت در نکوهی تاق بود

روزگار اما وفا با ما نداشت                              طاقت خوشبختی ما را نداشت

پیش پایه عشق ما سنگی  گذاشت                    بی گمان از مرگ ما پروا نداشت

آخره این قصه هجران بود و  بس                     حسرت و رنج فراوان بود و بس

یاره ما را از جدایی غم نبود                            در غمش مجنون و عاشق کم نبود

بر سر پیمان خود محکم نبود                       سهمه من از عشق جز ماتم نبود

با منه دیوانه پیمان ساده بست                      ساده ام آن اهد و پیمان را شکست

بی خبر پیمان یاری را گسست                              این خبر ناگاه پشتم را شکست

آن کبوتر عاقبت از بند رست                                  رفت و با دلدار دیگر عهد بست

باکه گویم اوکه هم خون من است                          خصمه جان و تشنه خونه من است

بخته بد وین وصل او قسمت نشد                           این گدا مشمول آن رحمت نشد

آن طلا حاصل به این قیمت نشد

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست                        با چنین تقدیر بد ، تدبیر  نیست

از غمش با دود و دم هم دم شدم                         باده نوش غصه ی او من  شدم

مستو  مخمور و خراب از غم شدم                      زره زره آب گشتم کم شدم

آخر آتش زد دل دیوانه را                            سوخت بی پروا پر پروانه را

عشق من از من گذشتی ، خوش گذر                بعد از این حتی تو اسمم را نبر

خاطراتم را تو بیرون کن ز سر                         دیشب از کف رفت فردا را نگر

آخر این یک بار از من بشنو پند                        بر منو بر روزگارم دل مبند

عاشقی را دیر فهمیدی چه سود                         عشقه دیرین گسسته تار و پود

گر چه آبه رفته باز آید به رود                             ماهیه بیچاره اما مرده بود

بعد از این هم آشیانت هر که هست                 باش با او یاده تو مارا بس است

دانلود

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

مرسی..............هورااااااااااااااااااااااا

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

چقدر چت مارسی تو
آهنگ رو خودت دانلود کن ببین چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

متوجه منظورتون نشدم !!!
آهنگ دانلود نمیشه !؟
یه چیز دیگه دانلود میشه !؟
ناقص دانلود میشه !؟
اگه مشکل داشت تاحالا 1053 با دانلود نمیشد !

arash دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://arashkamalifard@yahoo.com

kheili merccccccccccccccccccccccccc

باران شنبه 3 دی 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://khise-baroon.blogfa.com

سلام. ممنونم. ممنونم. ممنونم. ممنونم. عالی بود. دوس دارم لینکتون کنم. بهم سر بزن.

باران شنبه 3 دی 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://khise-baroon.blogfa.com

نادر پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 03:03 ق.ظ

دمت گرم دوست عزیز بازم از این دکلمه ها تو وبلاگت بزار دمت گرم

محمد دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

واقعا دست شما درد نکنه من جن ساله دنبال ای اهنگ بودم خیلی مچکر دمت گرم .

nazi جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 01:22 ق.ظ http://sookut.blogsky.com/#

سلام عالی بود دکلمه خیلی بهش نیاز داشتم
فقط اگه میشه میتونین اسم خوانندش ذو هم بهم بگین؟؟لازمه ممنون

مهرداد شنبه 20 آبان 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

salam,man age bedo0nid cheqad donbale in deklame migashtam!!
vaqan mamno0n!
esme khanandash chie?
in khanande ye deklame dgam dare ke to0sh ahangam mikho0nan!
یکی دیوانه ای اتش بر افرخت
inam age dari bezar inja,vaqan mamno0net misham :)

سارا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 04:52 ب.ظ http://Aseman1love.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.من یه برادر دوقلو داشتم که 4سال پیش از دنیا رفت.ما هرشب این دکلمه رو گوش میدادیمو باهم میخوندیم تا حفظ کنیم.خیلی وقت بود دنبال این اهنگ میگشتم.ممنونم ازتون.موفق و شاد باشید

سارا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 04:53 ب.ظ http://Aseman1love.mihanblog.com

راستی لینکت میکنم.3تا وبلاگ دارم تو هرسه تاش میلینکمت.البته با اجازه

سعید سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 11:08 ب.ظ

با منه دیوانه پیمان ساده بست ساده ام آن اهد و پیمان را شکست

بی خبر پیمان یاری را گسست این خبر ناگاه پشتم را شکست

سعید سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 11:14 ب.ظ

هر وقت این اهنگو گوش میکنم بغض تلخی گلومو فشار میده .واقعا راست میگه عاشقان را خوشدلی تقدیر نیست.
عشقمو کسی که دنیام بود رو برای بار سوم از دست دادم
تقدیرم تنهاییه.عشق واقعا تلخه.جیگرم داره کباب میشه

کسری چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 05:55 ق.ظ

درود بر شما نازنینان و بر تو دوست عزیز"یاران: دکلمه این شعر زیبای استاد فریدون مشیری بزرگ"توسط(((مصطفی زمانی))بازیگر نقش یوزارسیف یا همان یوسف پیامبر اجرا شده نیز اثری زیباست و دلنشین و احساسی"که میتونین نیوش کنین.
عاشق شما همسرزمینانم....

مائده چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام کسی میدونه اسم اهنگ پس زمینه چیه؟؟؟

فاطمه دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 03:38 ب.ظ

امروز که دلم گرفته یاد گذشته ها این دکلمه رو دانلود کردم واقعا زیباست و ماجرای زندگی من بعد ۷ سال عشقم بهم میگه برو از زندگی من بیرون تا من به عشقم برسم چقدر غمگینم واسه دل من و پسر کوچولوی دعا کنید

مهدی خلیفه دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 08:05 ق.ظ

گوینده این اثر کسی نیست جز زنده یاد ملک بهمن جهانگیری که در اوج جوانی به دیار باقی شتافتند..روزی که خبر تصادف و در نهایت فوت ملک بهمن در محیط دانشگاه طنین انداز شدکل دانشگاه در غم عجیبی فرو رفت به خصوص بچه های روان شناسی

Elshan245 چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 05:57 ب.ظ

بهترازاین شعر ندیدم یعنی هرروز اگه گوش ندم خابم نمیاد.بینظیرترین مطالب رودرقلب شعرتان استفاده کردین .قلبم نثارشماکه لایقین ... دستبوستان. الشن .م.ز

علیرضا جمعه 24 تیر 1401 ساعت 12:47 ق.ظ

آهنگ بسیار زیبای استاد بزرگ مجید انتظامی
که موسیقی فیلم بوی پیراهن یوسف با بازی خارق‌العاده استاد علی نصیریان بوده
دکلمه زیبای روی این آهنگ که توسط آقای مصطفی زمانی ( یوزارسیف ) خوانده شده
و شعر استاد فریدون مشیری
اثر بینظیر
سالها بود این آهنگ و گوش نداده بودم.
امشب با همسرم گوش دادم.منو برد به سالهای جوانی ام.یادش بخیر.
مگه میشه کسی عاشقی نوجوانی خودشو فراموش کنه.
همتون لذت ببرید از این اثر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد