یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

دلم گرفته از این شبهای تنهایی

 

 یه مرد خسته

 

دلم گرفته از این شبهای تنهایی
از این روزهای تاریک و غمناک و بارانی
دلم کرفته از این قابهای خالی بر دیوار
از این گل های خشکیده و خاطرات یک دیدار
دلم گرفته از این مردمان پر دروغ و فریب
از این حرفهای تلخ واین روزگار غریب
دلم گرفته از این شعر ها و عاشقانه گفتن ها
از این عطر ها و به یادت شکفتن ها
------------
دلم گرفته از هر چه هست و نیست در دنیا
از آسمان و زمین و تمام آدم ها

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 08:48 ق.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

درست شبیه دل من...
شعری که انتخاب کردین با نوع خطش واقعا همخونی داره و با دل خیلی ها
خسته نباشی مرد...

رویا شنبه 11 دی 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.roya133rf.blogsky.com

سلام منم دلم گرفته دلم میخواد بمیرم ولی ....
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد