یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

اندوه پرست؛فروغ فرخزاد

 

 

 

کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد
آفتاب دیدگانم سرد میشد
آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد
اشکهایم همچو باران
دامنم را رنگ می زد
وه ... چه زیبا بود اگر پاییز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم
شاعری در چشم من می خواند ...شعری آسمانی
در کنار قلب عاشق شعله میزد
در شرار آتش دردی نهانی
نغمه من ...
همچو
آوای نسیم پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته
پیش رویم
چهره تلخ زمستانی جوانی
پشت سر
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام
منزلگه اندوه و درد و بدگمانی
کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پایز بودم
 

نظرات 2 + ارسال نظر
majho0l چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

kheyliiiiiiiiii khojjel bo0d.asman forsate parvaze bolandast,vali ghese in ast k che andaze kabo0tar bashiiiiiii.i

سعید ذ کا یی یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.Forugh.ir

سلام ! شعر خیلی زیباییه ! من عاشق این شعر هستم ! اگر به فروغ علاقه داری و دوست داری که بیشتر راجع بهش بدونی پاشو با یه فیلترشکن یا وی پی ان قوی بیا سایت ما و فروغ رو بهتر بشناس !

سایت رسمی فروغ فرخزاد :

www.Forugh.ir

با تشکر _ سعید ذ کا یی _ مدیر سایت رسمی فروغ فرخزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد