یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

Shadmehr Aghili - Halam Avaz Mishe + text

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شادمهر عقیلی با نام حالم عوض میشه به همراه متن آهنگ
برای دانلود به ادامه مطلب بروید


دانلو با حجم4MB

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش
کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها
از اولین جملت، فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود
اونقدر می خوامت همه باهات بد شن
با حسرت هر روز از کنار ما رد شن


حالم عوض میشه، حرف تو که باشه
اسم تو بارونه، عطر تو همراشه
اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست
کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست


بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش
کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها
از اولین جملت، فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود
اونقدر می خوامت همه باهات بد شن
با حسرت هر روز از کنار ما رد شن


حالم عوض میشه، حرف تو که باشه
اسم تو بارونه، عطر تو همراشه
اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست
کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوش یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.justinbieber.orq.ir

17 سالشه.از توی یوتیوب معروف شد و کشف شد.الان بیشترین طرفدارهای جهان رو داره !! تو سال 2010 هم به عنوان بهترین خواننده مرد جهان شناخته شده !! درآمد سالیانه 100 میلیون دلار.پولدار ترین نوجوان دنیا !! آلبومش هم توی سال 2009 توی آمریکا بیشترین فروش رو داشته !! عطرش هم الان در عرض 1 ماه پر فروش ترین عطر جهانه !!

کامل بود؟مرسی که سر زدی.موفق باشی

مرسی

مها چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

این عالی بود امییییییییییییییییییر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد