یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

Peyman Hosseini - ya ali

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای پیمان حسینی به نام یا علی  

   

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید  

  

 

پیمان حسینی – یا علی – peyman hosseini ya ali

ادامه مطلب ...

Farhad Javaherkalam - Negoo Dige Barnemigardi


 آهنگ جدید و بسیار زیبای فرهاد جواهرکلام با نام نگو دیگه برنمیگردی


com.موزیک باران.www


دانلود با حجم 2.90



آهنگ جدید – بهترین موزیک – موزیک جدید – رپ – دانلود آهنگ – موزیک روز

Amir Tataloo - Ba Yade to


سوپرایزی دیگر از امیر تتلو آهنگ فوق العاده احساسی و کاملا متفاوت بنام با یاد تو


برگرفته از com.رپفا.www


دانلود با حجم 3.23


اندوه پرست؛فروغ فرخزاد

 

 

 

کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد
آفتاب دیدگانم سرد میشد
آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد
اشکهایم همچو باران
دامنم را رنگ می زد
وه ... چه زیبا بود اگر پاییز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم
شاعری در چشم من می خواند ...شعری آسمانی
در کنار قلب عاشق شعله میزد
در شرار آتش دردی نهانی
نغمه من ...
همچو
آوای نسیم پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته
پیش رویم
چهره تلخ زمستانی جوانی
پشت سر
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام
منزلگه اندوه و درد و بدگمانی
کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پایز بودم
 

بابک جهانبخش آهنگ دوست دارم

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا بابک جهانبخش به اسم دوست دارم   

 

دانلود آهنگ دوست دارم

 

یه مرد خسته

دیگه دیره ؛ آهنگ سریال قلب یخی از مازیار فلاحی

 

آهنگ «سریال قلب یخی» مازیار فلاحی به نام دیگه دیره  

 

دانلود کنید

 

یه مرد خسته  

 


 

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم

جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم

تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ

شده این قصه تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم

جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم

دیگه دیره دارم میرم چقد این لحظه ها سخته

جدایی از تو کابوسه شبیه مرگ بی وقته

دارم تو ساحل چشمات دیگه آهسته گم میشم

برام جایی تو دنیا نیست تو اوج قصه گم میشم

 

سلام آخر

 

یه مرد خسته 


سلام ای غروب غریبانه ی دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه های جدایی
خداحافظ ای شعر شبهای روشن

خداحافظ ای شعر شبهای روشن
خداحافظ ای قصه ی عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه

خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته
تو تنها نمی مانی ای مانده بی من
تو را می سپارم به دلهای خسته

دنباله در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

وقتی تو آمدی پاییز دلم بهار شد، کویر دلم گلستان شد

 

 

 

وقتی تو آمدی پاییز دلم بهار شد، کویر دلم گلستان شد
وقتی تو آمدی قلب شکسته ام پر از عشق شد
زندگی ام پر از طراوت و تازگی شد تو مانند بارانی بر روی من باریدی
و تن خسته و غم زده مرا پر از عشق کردی
تو مانند گلی در باغچه ی قلبم روییدی و قلب سوخته مرا گلستان عاشقی کردی
تو مانند مهتابی بر آسمان دلم تابیدی و دل تاریک مرا پر از نور عشق خودت کردی
تو با گرمای وجودت آسمان سرد دلم را گرم گرم کردی

 

دنباله در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...